@paul_vd_werf

Paul is als goede wijn.

Spastisch, slechthorend. Nog al wat drempels om te overwinnen, en Paul neemt ze. Relativeringsvermogen genoeg, niet van de zelfwegcijferende soort, maar doelgericht. Gericht op contact en horizon. Want Paul kijkt verder. Blij hem te kennen.

Niet snel wegdrinken. Genieten van het contact.

Over jjvoerman

Jacob Jan Voerman. Leraar op de Vallei. Een school voor natuurlijk leren. Schrijver, verteller en theatermaker. Meer? Ik woon in Wijchen met mijn vrouw. Twee kinderen de deur uit, en twee nog lekker thuis. Ik ben een aantal jaar geleden slechthorend en uiteindelijk doof geworden. Ik hoor nu met een Cochleair Implantaat. Sinds zomer 2014 ben ik actief op de Democratische School de Vallei.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op @paul_vd_werf

  1. Dank, dank, Jacob Jan. Ik ben een langzame drinker dus dat komt goed. En tijd om mijn eigen website http://www.paulvanderwerf.nl van een blog te voorzien want jouw blogs (en die van anderen) laten mijn handen jeuken en brengen inspiratie boven.

Plaats een reactie